onsdag 22 december 2010

OHEJ

Vilken dag säge rjag bara!!!!!!!...

Började dagen med attstänagaven av mina väckarklockor i sömnen så jag försov mig till tio i sex!! Missade bussen och tåget som gå sex. tåget som går kvart öve rva inställt pga snön!! Men grattis till det!! Traskar till bussen som går 23 min senare, halkar!! Liggar raklång med röv, rygg och huvud i backen! AJ! Allt detta innan 6.25!! Hur orkar jag?! Men kom iväg till jobbet iaf bara en halv timma sen typ... 
Jobbar.... Går kalas. Sedan drar jag och möter Ömer och vidrar till banken för att fixa ett konot till honom men då måst ehan ha svenskt ID kort för de! Skit på er säger jag!!.. Pass och pappe rpå fyra sista siffror ska räcka, fråga om det hjälpte att vi ha rpersobevis men icke... Nähä de va ju tråkigt!!! HATA!
Sedan drog vi hem till mamma och krubba pizza samt mös med Fanny bus. Hon åt halv Ömers pizza!.. Men de gjorde tydligen inget. 
Sedan drog vi hem och nu ska jag snart gå å sova, imon blir de 5.25 bussen!. De ni!
Sedan blri de julledigt i tre dagar sedan jobb med Öppning i två sedan nyårsledigt till den 2 jan. =)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar