torsdag 30 december 2010

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag (29 dec)

Igår hade jag på mig de flesta av mina julklappar.. :P 

Jag hade vitt linne och långkalsonger (intresseklubben antecknar... :P) Sedan hade jag mina baggyjeans från H&M (gamla!!) och min fina nya svarta tröja från Gina med släp och volanger och min svarta tub halsuduk även den från Gina och julklapp. 
Jag hade mina svarta mocka Cat kängor och min fina nya svarta skinn (säge rman läder eller är d ebara om skor?) handväska som Ömer köpte till mig i Julklapp på Åhlens. Och min röda Didrickson parkas och min tiger ludna mössa från H&M.
Sedan hande jag mina fina nya hjärt örhängen som jag fick av Ömer i födelsedags pressent. Och mitt halsband som jag fick i ett års pressent av Ömer en gång i tiden..

De va de.


Gammal bild från förra årets nyårsdag... :P Men mössan och jackan stämmer. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar