söndag 5 december 2010

God morgon!!!!

Idag är det söndag!!.. Vilans dag, men jag är trött på att vila!! Det är däremot inte Ömer som fortfarand eligger och sover (läs snarkar)... Jag ger honom typ en timme till kanske... Helst en halvtimme. Det hjälper inet att jag försöker hoppa på honom, pussa på honom eller ens hota honom... Han mumla något och sover vidare anyway!... Jag som inte gillar och sova eller nu ljög jag!! Jag gillar att sova!! Men jag får väldgt snabbt in en rutin i mitt sovande alltså omjag går upp tidigt några dagar i rad så kan jag sedan inte sova bort halva dagen helt plötsligt, men skulle jag däremot ligga kvar i sängen och bygga upp mitt sovande så jag sover lääänge, så blir det kalas jobbigt att knalla upp sedan, ganska självklart. Eller?

Idag ska vi hem till mamma. Middag med mamma, syster och kanske Emil med? Den som lever får se helt enkelt. 
Sedan ska vi också byta Ömers jacka som spruckigt i en söm, ILLA! Framför allt närde snöar som det gör nu!! Ush fy blä!! Kallt!

I torsdags var vi på naturhistoriaska museet här i Göteborg, jag gillar det och har alltid gjort, det känns som ett bibliotek tyst och lugnt och mysigt inga som stöjjar osv, ett ställe jag finner stor trygghet i helt enkelt. Ömer gillade det med!! Men mer pga av den stora Valen och de andra djuren, så som elefanten, noshörningen DINOSARIEN (skelettet) och oramarna samt björnarana! Han tog 114 bilder med min Iphone, så hur har jag en jäkla massa uppstoppade djur bilder på den, får lägga in dem på datan och TA BORT dem sedan...

Nu blir det till att fixa frukost/lunch (brunsh?!).

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar