fredag 10 december 2010

God morgon... förmiddag?

Jg gick upp klockan nio idag, drömde en så hemsk mardröm att jag lipade fortfarand enär jag vakna (jag lipade i drömmen) Ush vad hemskt deva, försökte ruska liv i min man för att få krypa in i hans armar.. typ.. Men han sov som en stock... :P Så jag  gick upp och gjorde lite sbuway kurser som ska göras innan jobbet börjar på Tisdag. Jag ser fram emot de sjuktmycket, men samtidigt blir de lite (eller mycket) tråk att lämna Ömer hemma... Hans skola börjar ju inte förrens den 24 januari. Men får la ge hon uppgifter när jag är borta... Han kan ju inte komma och hänga hos mig som jag gjort hos honom hela sommaren, på jobbet alltså.. Men omandra sidan så jobba rjag ju a 8 timmar INTE 16!! :P Så de e la inte hela världen?? :P Kanske.

Men nu ska jag hoppa in i dushen och laga frukost efter, är trött på att vänta med frukosten nu. Han får äta frukost själv.


Från Naturhistoriska museet...

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar