söndag 26 december 2010

Dag 07 – Min bästa vän

Efter mycket tänkande ang min bästa vänn har jag kommit fram till att jag har ingen bästa vän utan jag har flera.. Alla mina närmsta vänner är så otroligt viktiga för mig och alla vet jag vart jag har dem. Och även om vi numera är spridda vind för våg så det jag (vill iaf veta de) att skulle det verkligen gälla eller smälla så finns vi där för varandra.


Dock så är Angelica min äldsta vänn, så hon är min bästa vänn!!.. Men de e klart så mycket som har hänt oss tillsammans så mycket vi gjort tillsammans och så, så är hon mina andra halva. 
Hur vi åkte till London som sextonåringar för att kolla in våra då största idoler och hur vi gick till gymnasiet första dagen tillsammans. Hur vi hängde på bussstationen och drack kola. haha... Angelica är den som fick mig att skratta lite igen efter en svår tid. Minnena kommer tillbaka och det är många minnen, härliga minnen.. 

 


Vänner är udda ting att ha så de man har ska man vårda!!.. Ta handom och uppskatta. Visa sin kärlek till. Riktiga vänne är ovanliga och få. Riktiga vänner får man bara en gång i livet. Riktiga vänner är vänner för livet. Riktgia vänner behöver man inte prata med varje dag men när man hörs av är det som om det inte gått en sekund sedan sist.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar