torsdag 30 december 2010

Dag 11 – Mina syskon

Jag är älst i syskon skaran.. =)


Jag och Jossan i sommras i Alanya
Jag har en syster som är 19år och heter Josefine. Hon är världens bästa syster och tillika min bästa vänn. Vi umgås ganska mycket, när inte hon går i skolan eller jobber eller jag jobbar. Utan henne skulle inte jag vara jag. Vi är väldigt olika och många tror inet ens på att vi e systrar.. Men sanningen är att hade vi inet vart systrar hade vi nog inte kännt varandra... För somsag tvi e olika både i utseende, åsikter och beteende.

Josefine i April, innan jag drog till Turkiet. 

Sedan har jag en lillebror, min pappas son. Carl-Mattias 13 år, 8år yngre än mig. Han bor i Malmö tillsammans med min pappa och hans mamma. Han älskar TV spel och till skillnad från och Jossan så ser han ut som mig, eller asså vi e lika, han se rinet ut som en tjej... Men speciellt när vi va yngre så vi likheerna slåeende. Båda är lika våran pappa.

Jag och C-M för många (typ 6) år sedan... =) 

De va mina syskon de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar