lördag 18 december 2010

18 december.

Idag är de sex dagar kavr till julafton, sju till den stora dagen då jag fyller 21. 
Jag ha rinet handlat en enda julklapp, då de inte finns några pengar till detta just nu, detta kommer resultera i att jag kommer pringa runt som en yr höna och panik handla på dan för dan eller självaste julafton... Panik liksom!. De jobbiga är att det had einet varit så jobbig tom jag vetat vad jag ska köpa till folket, men jag har ingen aning alls!! Speciellt inte till Ömer och min syster, okey sedan är de la bara mer elle rmindre min mamma kvar??.. :P 
Mormor och morfar gör de elaka valet att för sörsta gången på 21 år lämna mig på julafton!! de åker till Gran Canaria den 22 december... (hoppas alla plaen blir inställda!!:.. Så de MÅSTE fira ju med mig!! Så de blir en riktig jul!) Okey hela min familj säger att jag är löjlig men jul är jul och en väldigt viktig sak för mig... Jag har alltid stora visoner om en "film" jul (dessvärre är de sällan de blir så) men jag gillar de iaf...!
De kommer blir en kalas jul i vilket fall, jag menar hur kan det inet bli det?? Ömer är ju här... Okey han vet inget om jul, men som han sa när vi klädde ganen och jag sa att han gjorde fel.. "I do not wrong i have seen how they do it in movies and TV..." så då borde han la med kunna fira jul? :P

Idag blir de middag hemma hos mammsen, tillsammans med hennes faster och farbror som är här och hälsar på. =)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar