onsdag 22 december 2010

Dag 03 – Mina föräldrar

Idag ska jag berätta om mina föräldrar, well jag har en mamma och en pappa och en pappas fru samt en mammas gubbe. ;-) 

    

Mamma- Anna, bodde tillsammans med henne när jag bodde hemma. Jobbar som SYO. Har mig och min syster. Världens bästa mamma så klart!
Pappa- Mats, bor tillsammans med sin fru och min (halv) bror Carl-Mattias nere i Malmö, sysslar med maskiner fattar inte riktigt vad med :P...
Pappas Fru- Yvonne även kallas Vonne. Jobbar som undesköterska tror jag. (Har inte riktigt koll.. :P) Även min bror moder då ja. Vart tillsammans med min pappa i ca 15år. 
Mammas gubbe- Kenan. Vet inte riktigt vad de finns att säga..=P... Jobbar som ngn chef på ngt hotell (i Alanya) eller så.. :P Har vart tillsammans med min mamma i ca 1år.. Han har två ungar som jag inte hunnit träffa än, samt en brors dotter som heter Bengü som jag kallar Pingu.. X).. (Han är väl inte dirket någon föräldrer till mig eftersom jag är så pass gammal som jag är, men han får var amed iaf.. snällt va??)

De va mina "föräldrar"... Finmns inte så mycket mer att säga, mer än att de e grymma föräldrar. =)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar