lördag 4 december 2010

Dålig bloggare...?!

Ja man skulle kunna kalla mig en dålig bloggare... Men förklaringen är enkel.. Antingen så är data okuperad av Ömer... Eller så är jag inte hemma eller så är datan okuperad av Ömer eller så är den okuperad av Ömer... Dessutom är tiden knapp och flyyyyger iväg fort som in i den. Om 21 dagar fyllar jag 21år!! Nice...!

Börjad eju på Subway denna veckan, eller ja vi had eintoduktionen, restaurangen är ju inet klar än.. kanske i mitten av december... Tråkigt men sannt.

Idag har jag haft pepparkaksbak med SCUF, det va kalas kul och alla ungarna gillade de som tusan, tror och hoppas jag i vart fall...

Nu kallar Ömer, -middagen är klar.

Så... Over and Out vi hörs sanrt hoppas jag!!!!. Ankommer när plats finns!! ;) (får skaffa en dongel internet till kanske??)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar