torsdag 9 december 2010

Dagen som gått..

Im back, iaf idag... :P

Idag har jag och Ömer (mest jag) storstädat lägenheten (Ömer dammade jag gjorde resten... Han diska som vanligt med).. Sedan klädde vi granen, ett nöje jag avnjöt me rän honom.. Han tyckte de va tråkigt och hjälpte nig mest till för att göra mig glad. =)
Sedan blev det en tur till biblioteket för att min man vill eläsa lite turkiskatidningar (även om den nyaste är två dagar gammal...). Sedan blev de en Cheesburgare på BK innan vi handlade lite krubb och sedan drog hem och laga mat. (Ömer lagade mat)... En mys dag.. Fick reda på att jag börjar jobba på Tisdag, halv tid typ men ändå... Bättre än inget tycker jag. Dessutom påstår min chef att det finns goda möjligheter till mer jobb... =)

Over and Out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar