söndag 19 december 2010

19 december.

Idag gick jag upp klockan 9.00... sedan gick jag och la mig igen och gick upp för ca en timme sedan. Börjar jobba klockan 17.00 idag. Till stängning. Myys... Hoppas det inet tar för lång tid, -eftersom det är söndag går sista bussen fem i tolv hem... 
Just nu bloggar jag (som ni kanske ser..?) medans Ömer lagar frukost (lunch, brunsh?) till oss.. Heel nice, vanligt vis gör jag det.. Men idag är min man snälla och söt och gör det. Betyder detta att jag får diska? (hans normala jobb..) Hoppas inte!! Jag hatar att diska.. :P 
Imorgon är jag ledig. Skönt ska nog gå på julklapps spaning.. för ju cash på torsdag men då måste jag ju veta vad och vart jag ska handla så de går fort!!... Eller hur?! Är ute sjukt sent i år! Brukar vara färdig handlad i november nästan, men i år har cashen saknats till det.. :P Vi får hoppas på ett litet överskott nu så de blir några juklappar!!.. :P

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar