måndag 20 december 2010

Dag 01 – Om mig

Jag heter då Sofia Kronqvist. Är 21år (den 25 december...) och bor i Mölndal utanför Göteborg tillsammans med min pojkvänn tillika fästman Ömer (iaf tills den 13 juli, då visat går ut men själv klart hoppas vi på förlängning!!).
Jag jobbar på Subway. En väldigt trevlig arbetsplats som jag trivs ypperligt på. 
I sommras försötörde jag mitt liv samtidig som jag gjorde det helt underbart då jag åkte ner till min Ömer som bodde i Alanya, Turkiet i fyra månader. Hade nog inte räknat med fullt så stort bakslagsom det blivit nu när jag kommit hem. Jag vil ivart fall tro att de va det rätta, det va det rätta för mitt hjärta då ivartfall.
Jag har bott i Göteborg sedan 2001 tillsammans med min mamma och syster. Min pappa, bror och min pappas fru bor i Malmö. 
Jag är en person som tror att allt händer av en orsak, jag menar omdet inet varså varför händer saker och ting då. Dock så är jag nog inte så bra på att ta motgångar när de gäller mig själv och vad jag presterar.  Vi alla vill väll vara på topp?..  Vissa bekanta kan kalla mig bitter, men jag tror nog inte jag är bitter på riktigt... Eller hoppas att jag inte är det!!.
Innan Ömer kom hit så bodde jag tillsammans med mitt marsvin Gunnar som jag adopterat av min syster. Egentligen är jag allergisk mot honom, men han är så gullig och söt och allt att medecinen är var det. Dessutom så går det bra när han är i buren, problmet är ju bar anär jag tar upp honom, vilket jag iof gör ganska ofta... haha... Gunnar bor fortfarande kvar här hos oss.

Hmm tror nog de va det som finns att säga om mig, innan jag bodde i Götebrog bodde jag i Malmö och i Karlstad. är väl att tillägga.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar