måndag 20 december 2010

Hemma.

Hemma igen.

Det gick bra på AMS, de hade "glömt" att ringa oss.. Men nu när vi kom så fick vi en tid för att möte för Ömer, med tolk. Tydligen får jag inte tolka och jag fattade inte om jag fick vara med på mötet eller inte, men somsagt Ömer är vuxen så han fixar de.. Känns bara som om jag vill vara med, som om du kommer lura honom typ. Men de gör de inte (eller?)...
Efter att vi varit där tog vi tåget in till Göteborg och köpte julklappar, så nu har vi bara varandra kvar... och pappas familj... Men kan ju köpa julklappar till dem när vi åker dit typ?. Kanske? Lär ju bli en jul hemma i Götebog hos mammsen anyway liksom. 
Imorgon ska jag jobba och påvägen hem ska jag köpa en heeel fin klänning som jag hitta idag, ska få den av mamma i pressent inte ens julklapp är de bara en pressent för att jag är så söt typ. De ska bli min nyårsklänning, så nu behöver jag bara något snyggt att ha över, hittar jag inget billigt och snyggt så blir de min svarta oversize kavaj som jag har här hemma. Men skulle vilja ha en snygg kort kavaj i mjukttyg med strass på. Men kan ju hoppas att tomten kommer med en??! =)
Den resterande delen av kvällen blir en lugn och skön kväll, ska ju ta halv sju bussen imon... Eller sex bussen, beror på vad jag känner för.

See ya!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar