lördag 11 december 2010

Hem till mammsen.

Idag ska vi åka hem till Mamma och Jossan, alltid lika mys. Fanny är där i helgen med så de blir kul. =) Mamma påstår att jag lovat Fanny att vi ska ut i snön, men jag har inget minne av detta!! Tror snarare att det är så att MAMMA lovat Fanny att JAG ska leka i snön med henne. Men tror inte de blir något med det. De e way to kallt för att rulla runt och åka pulka osv. De får Mamma göra själv!!. Middag blir de, lövbiff kanske sa mammsen, mumms de vart ett tag sedan!!. 
Annars då, ska nog skriva min Önskelista idag...

Ömer har fortfarande inet gått upp, som vanligt.. :P När jag vill gå och lägga mig tidigt klagara han på det men han går och lägger sig sent men han går ju upp när halva dagen är förbi!! De kan han göra sedan när jag jobbar! Nu kan han palla sig upp tycker jag!! Är inne och hoppar på honom med gämna mellanrum!.. Mohaha.

Nu blir de duschen och frukost.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar