måndag 27 december 2010

2010.

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut i år? Jag tillbringade sex månader i Turkiet. Inte något jag gjort innan...!
2. Höll du några av dina nyårslöften?Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, inte i år.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet (sexmånader, flög dit tre gångner med två månader respektive två veckor mellan (slippa visum), Danmark och tyskland.
6. Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? Pengar?...
7. Vilket datum 2010 kommer du alltid att minnas? 16 Februari (förlovade mig då.)
8. Vad var din största framgång detta år? Att göra avslut och börja om. At ta steget att åka till Turkiet.
9. Största misstaget? Att åka till Turkiet, det har fått större "bakslag" än vad jag trodde de skulle få.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än en förkylning eller två, okey hade en halsinfektion med blåsor i halsen men supe rmedecinen jag fick av doktorn i turkeit tog bort de på två dagar...!
11. Bästa köpet? Turkiet...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Turkiet!!!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att må så bra som jag gjorde när jag var nere i turkiet fick mig att må bra och de får mig att vara gla di efterhand, när d ekommer tillbaka nu... 
14. Vilka sånger påminner om 2010? Waka Waka...
15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år? Just nu gladare, men de går i vågor... :P 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit av livet som va då... :P 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt.
18. Hur tillbringar du nyår? Me dmin bästa kompis Angelica och hennes pojkänn sammt flera vänner. =)
19. Blev du kär i år? Nää... Ja va de innan...
20. Favoritprogram på tv? Greys Anathomy
21. Bästa boken du läste i år? Massa olika braiga saker i Alanya.
22. Största musikaliska upptäckten? Bruno Mars. (finns de någon som inet skriver honom?? :P)
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En extern hårddisk samt min fina läder handväska.
24. Något du önskade dig men inte fick? En TV?
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Inget, fikade med familjen på Condeco sedan va de slut... :P 
26. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Mer tid i Alanya/Turkiet.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Bekvämt, mycket kjolar och klänningar samt bikini :P
28. Vilken kändis var du mest sugen på? No one.
29. Vem saknar du? Mina vänner.
30. De bästa nya människorna du träffade? Sabrina.
31. Hur ser nya året ut? Jobba, hitta större lägenhet och njuta av livet här och just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar