fredag 6 augusti 2010

Två ovanliga dagar.

Håll i er pojkar och flikor nu kommer det stora (?!) nyheter... Vet ni vad jag har gjort igår och idag?! Jag har jobbat! Fyfan vad slitigt de va och VARMT va bara förnamnet!!!...
Att jobba i ett kök när det är 45 grader ute är in till att rekomendera!! Det var typ 55grader eller något i köket!! helt sjukt varmt. Svettades som en gris gjorde jag dessutom. Men dirket efter jobbet hoppade jag ju enr i poolen... Är ju ingen riktigsnatälld så efter jobbet gick jag ner i baren till mamma och drack en cola eller två (eller fler?) och badade och softa gärnet. Jobbade dessutom bara till middagen började. Men ändå detta avsträckte mig från att hitta ett riktigt restaurangjobb här. Ska de jobbas får de blir något annt jobb.. Typ med klima i??.. haha Skulle inte va fel.
Kylrummet på hotellet var btw ett rum med klima i!! haha Bra där.

Imrogon är det ju Ömers lediga dag (förmiddag, fram till 17?) så vi får se vad vi hittar på vill egentlige till Dimcayi men efterom jag har en känsla om att Ömer kommer sova lääääänge så tror jag de blir en god brunch och stranden typ.

Jag och mamma gick en promenad nu på kvällen vi gick längsmed hela Kleopatra stranden (3km en väg) och hade de skönt. Konstigt nog så tar kvälls solen mer än vad man tror för jag har bränt mig på kinderna lite gran såg jag när jag kom hem... Otur.

Annars inte mycket nytt. Hur har ni det?

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar