tisdag 10 augusti 2010

İkvall...

Mamma akte hem tall Sverige igare sa nu ar det jag solo igen...

Just nu sitter jag emst och tanker pa var air condision som dampat sönder sig pa nagot vis... Den spottar vatten emelşlanat... sa nu har jag (Ömer) flyttat sangen fran vaggen och de ligger handdukar under.. Jag tror det helt enkelt ar stopp i slangen som leder ut kylvattnet...Men Ömer ska ringa fastighetssköteren imorgon... agaren ar igen ide... Nar kallvatten var trasig för en vecka sedan bad han oss flytta om vi inte gillade vattnet typ... TÖNT! Men Fastighetskötearen ar as nıce.. han jobbar dock bara 8-18 typ.. (latmask dar!!... ;)..) Men det blir nog fixat imorgon... =)  Hoppas vi annars har jag ju löst problemet.. det jag ar radd för ar yp att de ska börja brinna eller sa men de gör de la inte?? :P

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar