lördag 14 augusti 2010

Hey, I´m sorry but I´m coming home...

Jepp den dystra sanningen är att om två veckor den 28:e Augusti kommer lilla jag hem, det är dags att komm ahem till verkligheten, skaffa sig ett jobb, klippa sig och ta tag i livet... haha nä då men dags att komma hem till Sverige iaf. Denna sommaren lider ju mot sitt slut och Ömer har nu en månad kvar att jobba innan han ska hem (mest pga av den 20 spetember ska han ju till Ankara på intervju ang visumet.. dvs bevisa att vi är tillsammans på riktigt och att han har ärliga avsikter att komma till Sverige för.) så jag åker hem två veckor innan han drar ifrån Alanya för detta året.. Förhoppnings vis om jag hittar pengar i en soptunna eller så så komme rjag en vecka eller två i oktober. Då blir de ju heeel semseter för oss två, ingen jobbar bara vi två i Alanya på semster.. skulle vara underbart. Hoppas kan man jue. Eller så kanske man har en döende faster eller moster som man inte ens visst fanns som av någon anledning har testamenterat hela sin stora förmögenhet till mig (och Josefine så klart) och jag blir riksom ett troll... Drömma kan man jue.

Men nu vet ni iallafall att sommaren i Alanya lider mot sitt slut för lilla jag, tyvärr. Haft en helt underbar sommar här.

Men men har ju två veckro kvar, mer än de flest anadra i Alanya har jue haha... Inte deppa än. Imorgon är Ömer ledig =) Vi vet ju alla vid detta laget vad det betyder, en soooovmorgon utan desslika samt mys lunch/brunsh och en timme eller två på stranden typ. Underbart!.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar