lördag 14 augusti 2010

UTGÅNG!

Då är det dags, utgång ikväll... Hel mys ska de bli... Sitter här och ska snart dra på mig en tröja och lite make för att sedan dra ner till Öme roch Yosuf för att sedan dra vidare ut i natten... Får se vart vi går, men troligen blir det Bistro Floyd eftersom Ömers kompis jobbar där och han och Yosuf vill dit, had ejag bfått bestämma hade det blivit Club Hollywood... Men men nu får jag ju inte göra det.. Attans. Det blir nog en trevlig kväll i vilket fall.. =)

Förrut idag käkade jag på Kina restaurangen nere på Ataturk cad. as gott som vanligt!!... Men servitören såg minst sagt förvånad ut när jag skulle äta själv... Och frågade om jag ville ha ett bort långt in så att alla inet såg att jag var ensam.. (som om det spelar någon roll för mig..?) men jag tackade ja till ett bord långt in, eftersom jag vet att det har fläktar i taket där.. haha... Hade iaf en super god måltid, som alltid när jag äter där. Sedan gick jag hem oh nu sitter jag här.. och ni vet ju vad som väntar i kväll/natt... =)

Imorgon är Ömer ledig.. vi alla vet ju vid detta laget vad det betyder... Soooovmorgon utan desslike med mysbrunch/lunch samt glass på ett mysigt ställe. Kanske stranden om vi inet sover allt för länge... 
Skulel vilja ta en massage någon dag men Ömer är ju inet sa taggad för det och jag vill ju ogärna göra det själv :P Fpr helt enkelt vänta till nästa gång jag kommer... Om allt går rätt till kanske i oktober... Eller så somsagt... Annars finns de la massage hemma i sverige med?! (kanske dyrare men ivilket fall).. Haha

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar