tisdag 24 augusti 2010

Färdig packad!!

Redan idag är jag färdig packad faktiskt!! Kännde att dte är lika bra det... Ska ju ändå inet göra något speciellt så de är short/kjol och ett linne som gäller resten av veckan villket innebar att jag räkna fram fem linnen två par short och en kjol som finns upp ur väska fortfarande... Resten är nere i väskan. =)
Imrogon blir det till att skriva ut flygbiljetten och sedan på torsdag ska jag knalla bort till Scanway och fråga om transfern till Alanya. Ömer ville köra mig men jag tycker bara det är slöseri på pengar som kan annvändas till annat. Dessutom vill jag inte att han kör hem fårn Antalya själv klockan sex på morgonen!!!...

Imorgon ska jag städa det ser för hemskt ut här just nu, och eftersom jag ändå måste städa innan jag åker så kan jag ju lika bra göra det imorgon... Eller hur? 
Ömer ska hjälpa till han med, genom att inte vara hemma... Haha han är som ett barn när han hjälper till, mer ivägen är till hjälp... Men när han städar själv så blir det as bra för dås tädar han ju på sitt lilla vis.. Men när vi blandar hans sätt med mitt sätt blir de inget bra. Tyvärr... Men vad gör väl det? Jag menar om jag städar vardags rummet och han sovrummet och toaletten så blir de ju inga problem eller tvärt om. Man behöver ju inte städa samma rum och samma sak!. Eller?

Nu ska jag ner till Ömer, men innan blir det mat... Igen ja!... haha

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar