tisdag 10 augusti 2010

En vanlig kvall iordningen...?

Det var ett tag sedan sist.. Eller ja nagra dagar sedan men men internet hemma har dampat sönder, javla turkskıt!! Sa nu sitter jag nere pa Number One internetCafe. Trevligt det med iof... men hur kul ar det att betala för tva saker???

Anyway... Ute kavllen var skit kul. Det blev fler manniskor som haka pa (las killar.)Sa det blev 7 kallar och lalla jag... Haha... Sedan var det nagon av killarna sam hade med sig sin 'flickvann' (las veckoragg) och hennes vanner som va SJUKT osociala!!!.... Trakigt... Men de fixade iallfall in tva av killarna till eftersom de tydligen inte far komma in pa stallena utan 'ragg'... Sa da var det bara tre killar lvar att fa ın, men Ömer och İbo kanner folk typ över allt,, eftersom de jobbat har ı 7ar avrdera.. sa jag fick spela flickvann till Ömer nyförlovade kompis Bayram.. haha kom med honom och gick med Ömer (vilken slampa jag ar!!)... Vi gick till White Room (toppen pa Robın Hood och Latino Club) han aven med ett besök pa Bellman och James Dean. Sedan blev det natt mat ıform av McDonals och Dönner. (McDonals för mıg eftersom jag vılle ha sallad och Dönner för resten)...
Förresten det ar ytters pinsamt att de pa McDonals vet vad jag vill ha nar jag komme rin!! Jag behöver inte ens bestalla langre... De bara en Akdezissallad och en (storleken visste de inte.. HA!) iste peach... Ar detta ett bevis pa att ajg ater dar för mycket?? glad ar jag ıallafall att det inta ar en dubbel big mac och co jag bestaller... haha... Had evart varre...  Liver ar hart, vad annars kan man saga??? :P

Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar