torsdag 12 augusti 2010

Rubrik.

Sitter hemma i min ensam het och funderar på vad jag ska göra idag??... Funderad epå att åka till Alanyum, men men u vet jga inet längre.. Kanske i morgon på morgonen/förmiddagen typ.Vi får se. är så sugen på haribos lösgodis och tryfflar som finns där... Mumms. Är så trött påa llt turkgodis just nu inte ens smakar godis efterår. Det stillar liksom inte mitt godisbegär... (som vi alla vet är stort. haha)
Så nu funderar jag på kinamat dagen till ära, varför inte liksom..läga lite extra cahs på maten idag kanske får mig att känna mig mer munter? Jag älskar ju trotts allt kina mat, och Ömer hatar ju det så vem ska jag äta det med om inte ensam??.. 

Nyss så ringde det någon nisse från något elföretag i Sverioge på min svenska mobil.. jag bara -Ehh jag har inet tid eller lust att prata om min el just nu, jag är utomlands. Men han fatta inte grejan och babbla på... Jag: -jag är ALDRIG hemma jag är nöjd med min el. (irriterad men inte otrevlig) haha han: -aja då tackar jag för mig... Jag.: -hejdå... klick.
Jag hatar telefon försäljare, jag vet att dte är deras jobb och så vidare man ändå när man säger nej borde da fatta och tacka för sig inet babbla skit för mig som inet är intresserad ring till någon som är det liksom!!!! Right or right?

Men men nu ska jag ner till Ömer och hämta cash. Sedan blir det middag. =) Är hungrig nu jue.

Ovar and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar