söndag 15 augusti 2010

Pressent

Igår kväll var helt underbar... jag, Ömer, Yosuf och Orhan gick ut somsgat...Först blev de Bistro Bellman (lagom kul) men Ömers polare jobbar ju i baren där så det blev lite barhäng och sedan drig vi vidare till Club Hollywood, precis som jag ville... i do love that place liksom, det slår alla andra ställen i Alanya tillsammans. 
Ömers kusin jobbar ju som bekant där då vi fick hel najs platser lagom till dansgolvet och baren. =) Beställde in dricka, och fick in den samt fruktfat och nötter... Hade en hel skön kväll till Zabita kom och avsluta den... Blää... Men när vi gickhem fick jag en pressent av Ömer kusin... Jag fick V.I.P kort på Club Hollywood... Whoho jag var i himmelriket... (inet för att jag vet vad jag skulle med det till liskom eftersom jag ändå får komma in eftersom jag inte är turk och eftersom jag ändå får gå före i kön (som oftast in finns typ :P) till baren... Så eftersom jag är en snäll människa gav jag bort mitt kort (med Kusin Denniz tillåtelse) till Orhan och Yosuf... (Ömer kommer ju in med mig, och är han utan mig kommer han in i vilketfall efter som kusinen jobbar där... =) Sedan blev de nattkäk i form av Döner för pojkarn aoch Doncan för mig.. sedan blev det en midnattspromnad och hemkomsten vet jag inet men sommanade till morgonbönen... 
Morgon bönen är den bästa av alla bönerna, den har en slag lunginvärkan på mig, vet inte varför men så är det.. Den är inte liks "skrikig" heller.. kanske därför??..

Dagen idag gick mest åt till att sova på sedan blev de lunch och promenad och nu sitter jag här sedan någon timme.

Nu blir de middag.

Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar