tisdag 17 augusti 2010

Tidig morgon?!

Idag siktade jag och Ömer på en genemsamfrukost innan han började jobba ås vi skulle vara hurtiga och gå upp klockan 10.oo sagt och gjort 9.45 gick jag upp och tog en dush för att sedan 10.o1 säga till Ömer gå upp och ta en dush men efter som min kära lilla pojkvänn är an trött man fick jag en grymtning till svar... Sedan kolla han på mig en hundögon (ja då 23 åriga männ har dem också) och frågade kan jag inet få sova till 10.45?? Jag bara jaja okey vilket innebära att jag går och lägger mig igen... sedan 10.45 hoppar Ömer för engångs skull upp ur sängen och är på jobbet 10.55!! Hör och häpna liksom!
Jag sover vidare till 12.oo då min granne börjar borra, tja asså hela huset kan ju inte rätta sig efter mig så arg kunnd ejga inet bli men attan svad rädd jag blev när han börja borra ohc jag vaknade av det... Men det låter värkligen som om han ska göra våra två små lägenheter till en större kollektiv lägenhet. Mys... eller inte? haha...
Jag och Ömer sattsar iaf på gemensam frukost imrogon med och om han inte går upp imorgon hotar jag honom med att gråta och var aledsen resten av dagen... (hans egna förslag haha) sedan så LOVADE han (och sa Walla) att imorgon skulle han gå upp... Då sk ajag bara också göra det. Haha Tidig sänggång ikväll...
Igår låg vi och pratade tt par timma förlänge och somnade först 04.oo typ... Illa.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar