tisdag 17 augusti 2010

Jag har en svensk granne, det är bevisat... :P

Idag när Ömer var hemma på lunchen så hände något väldigt kul...

Ömer brjade helt om inget att kittla mig... alla vet ju att jag inet är kittlig... Men nu va jag kittlig (under fötterna) så Ömer satter sig påmina ben och kittla.... Och jag började skrika... "sluta sluta du dödar mig"... efter typ två minuter (han har fortfarnade inet slutat, hållt upp lite grann då och då men inet släppt mig...) Så knackar det på våran dörr ochdär står var granne... (elle rjag henna pojkvänn/man?) och säger något om att hans flick vänn påstod att jag blev dödad??... Frågan är då om hon inet hör skillnad på ett glatt och skrattande ton eller en ton som är rädd och blir dödad typ??... Men man får väl vara glad att man han grannar som bryr sig?? =) I villket fall efter att den förvånade mannen gått börjar vi skratta... (vi skrattar fortfarande, nästan)...
 Men konstigt att jag aldrig ser tjejen?? Jag hör hennes klackar (hon är reseledare tror jag för hon har haft på sig sådan kläder de två gånger jag sett henne men inet vågat säga hej..) på förmiddagarna och på kvällen... Aja nästa gång ajg ser henne blir det ett hej. Men någon dörrknackning blir det inte.. Alldeles för blyg för det.

Dagens lilla önskan; En hel kropps massage... frågan är bara vart jag ska hitta den som gör det... eller den som betalar.. Ömer vill ju bara också ha om jag frågar honom... Eller kanske något man ska sattsa på på lördag när han är ledig? Tror ni kan kan får i samma rum typ?? =)...


-Jatack!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar