måndag 16 augusti 2010

Här är jag.

Här äar jag då gick upp ganska tidigt idag; 10.oo de ni!.. Käkade frukost macka med cream cheese och jordgubbs sylt, de e för gott!!... 
Sedan blev de besök hos Ömer iaffären, och sedan blev de för varmt så jag gick hem igen och nu sitter här och funderar på när Ömer kommer hem. Om han ens gör det idag? Vem vet. 
Imrogon blir det tidig uppgång för Ömer också han ska ine ligga och sova till tjugo i elva som idag utan imrogon blier det 10.oo för oss båda och gemensam frukost nere på cay placet på hörnan... =) Heeel najs.

Jag funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige igen? Vad händer då liskom? Ush vad jobbigt att inet veta vad jag vill... Eller jag kanske vet? Eller inte? 
Ush vi får se. 

Sedan dunderar jag på vad jag ska köpa i födelsedgas pressent till min kära syster som fyller 19 om några veckor. Hmm...

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar