lördag 31 juli 2010

Pooldag med mammsen.

Idag har jag vart hos mamma i Mamutlar. Vi hängde på hotellet där Kenan jobbar och badade i poolen. Gjorde även ett litet besök på bazaren där. måste säga att jag gillar den här i Alanya bättre. Sorry M.

Imorgon är det mammas 43års dag. GRATTIS! Jag måste köpa pressent ikväll, frågan är vad?
Hoppas på att hon kommer in till Alanya Centrum i morgon under dagen så att vi kan fika. Skulle va mys. Hon har "kalas" senare på kvällen, men bussen har slutat att gå då och dessutom så känner jag inte för att gå ensam på en tillställning med massa par?... (Ömer jobbar jue.) Eller att ta bussen hem ensam på kvällen/natten, om den hade gått. Och jag åkte ju buss ut och in idag så imorgon är de hennes tur?.

Ska snart gå ner till Ömer och hänga med honom tills han stänger. Det är ju besöks förbud i affären nu mera mellan 12 och 23.30 typ... Tydligen springer de för mycket folk som inte är kunder i affären enl Ömers chef. Sucks for me liksom. Menmen vad gör man? Han mjuknar nog snart när de gälle rmig, -Han gillar ju mig (?!) -Tror jag, han gjorde de innan iallafall... hmm. 

Over and Out 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar