måndag 8 november 2010

Passet inlämnat...

Passet är nu inlämnat för sin stämpel, ska vara klart klockan fyra idag, dvs 15.oo i svensk tid. Spänningen stiger. Ska det gå bra?. HOPPAS.

Ömer kollade biljetter också. Någon som stod och vänta utanför smälde i han att man kan åka till Köpenhamn, men det sa de på flygbolaget att dte kunnde man inte, jag trodde inet man kunnde dte men vet inte. Sverige som land bord eju vilja se stämplen i passen och registraera honom som inkomande typ? eller? Hur ska de annars ha koll på vilka som finns och inte finns i landet?
Biljetten med Turish Airlines kostade 479 lira, tydligen dyrare att köpa kontant än på nätet. Då den på nätet  kostade 464.80 lira typ. Men de e ju bara 10 lira, något ska väl biljettkassörskan och lokalen i sig får?

Det gör mig lycklig att tänka på att OM allt går vägn, som det sig borde så kommer Ömer vara här om TVÅ veckor idag. Det är ju ingen tid alls. Jag menar heeela denna veckan är jag bussiey jag drar ju till Stockholm till helgen. Och imon sk ajag till läkarn för att kolal min järn och zink halt. Sedan ska det blir ett besök till Gekås, -tradition att åka nu snart jue =). Sedan kanske det blir en dag eller två att jobba vi får se om de ringer mig. -Är ju vikarie i skolbespisninger tills jag hittar att jobb som jag vill ha. Kanske inet drömm jobbet men man får betalt och det är trevliga människor runt om kring.
sedan nästa vecka få vi se vad som händer. Men tiden därborde gå ganska fort den med. D¨är det ju bar aen vecka kvar, för varje dag som går så blir det minder dagar liksom, 6, 5, 4, 3, 2, 1, -MÅNDAG.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar