fredag 26 november 2010

Moot Malmö.

Hejsan!! Förlåt för min frånvaro, dock så har jag vart upptagen, eller datan upptagen. -Den går på högvarv om kvällarna, alla släktingar ska säga hej och se att man kmmit frma ordentligt (sött... bara det att när de sker för mig tar det två minuter :P) här tar de massa längre tid. Snön gillas också att titta på och jag är väl de största museeföremålet här är.. Gellin Gellin och Gellin... :P Okej jag veta tt de e för att de gillar mig men jag hatar att vara iaktagen och jag hatar camar :P haha Men men Ställe rupp för kärleken typ??..
Ömer glömde sitt Te, detta blev hans mider väldigt orolig över hur ska han nu göra när han iet kan dricka turkist te??! haha...

Nu åker vi till Malmö.

Hörs när tid och plats finns.

Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar