torsdag 11 november 2010

Livet är som i Pocahontas.. :P

Såg den gammla Diseny klassiker pocahontas imorse och då slog det mig, mitt liv är som Pocahontas liv... (bara det att jag är John Smith och inte Pocahontas) Åker till ett land långt bort, för att fly verkligheten. Har relativt bra tid där och sedan en dag BOM möter kärleken iform av en "inföding" (haha.. :P).. Okey, sedan slutar likheterna då Ömers pappa inte vill döda mig och mina vänner hotar inte att skjuta Ömer familj... Men sedan måste jag sårad (fast inte skjuten som John) åka hem till verkligheten igen...

Men om jag inte minns fel så kommer la Pocahontas (Ömer) till London (Göteborg) i film numer två, eller??.. Vi får se hur det går.... 
(22:13)Okey nu när jag sett tvåan (hade inet gjort det förrut) så inser jag att Ömer resa till den nya världen inte kommer bli som Pocahontas resa... men anyway... :P haha

Samma historia?? :P

(va ju tvungen att ta en bild från September 2009, blond like John va jag då...)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar