tisdag 2 november 2010

Ismail YK

Okey förrutom Yusuf Güney gillar jag Isamil YK sjukt mkt, och det har nu kommit till min kännedom att han spelar i STOCKHOLM på MIN födelsedag!! Dvs 25/12!!! En biljett kostar 500:- den som köper den till mig får en PUSS på kinden!!! (hotell och resa ska ingå med!!)
Han spelar på Club Alem, en club "formad ur turkisk-orientaliskt inspiration. Att erbjuda våra gäster, oavsett nationalitet. Vi tror att den kulturella mångfalden bland våra gäster, tillsammans med underbara toner från Turkiets alla hörn, kryddat med det bästa ur Turkisk Pop, Oriental, House och RnB gör kvällen minnesvärd." (
http://www.clubalem.se)

Så om tomten och Gud finns låter de Ömer komma hit och sedan så landar det två biljetter med ALLT på mitt nattduksbord en natt... (hint till mamma; Detta önskas inte i julklapp!!!!!!!!!!! Detta önskas av tomten och Gud)

Men kul ändå!! Eller hur?! Lite turkartister i Sweden liksom =) Gillas. Synd att de inte va Göteborg!

Vad sägs??

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar