lördag 20 november 2010

Igår... och SNÖ

Kom hem sent igår så orkade inet skriva något... Jag träffade första mamma för lite lunch.. Sedan stanna jag på hennes kontor för att jag sulle träffa Bella 17.oo och han inte hem innen liskom... Så de blev torget med mammsenI en timme sedan drog jag in till stan och träffa Bella =)... Vi gick till Condeco för en fika och de sluta med att vi satt där i 5 timmar!!... Heel mys vart de iaf. Köpte en mössa och en halsduk med.

Sedan ringde pappsen och ville veta när jag och Ömer kommer till helgen, men jag sa att de vet vi fortfarande inte typ. Fredag eller lördag kväll, vet vi bara..

Åkte hem och när jag gjorde de kom snön med, å i morse nrä jag vaknade vart de ca 7cm snö där ute. Skulle vart myyys om jag kunnde stannat inne och kollat typ, men nej jag måste ju ut, ska ju träffa världens bästa M-T!! =)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar