onsdag 10 november 2010

Lägenheten?!

Asså inatt när jag inte kunnde sova slog det  mig, hur mycker JAG det finns i min lägenhet... Asså när Ömer kommer, vart får han plats?? Första så har jag bara tänkt på garderoben att jag måste göra plats där för honom.. Ganska enkelt bara att trycka ihop kläder typ.
Men i natt slog det mig det är ju JAG i hela lägenhetne, okey nu har han väl inte så jätt emycket andra grejer med sig typ.. Men ändå det är ju mina romaner som står i hylla, mitt smink och mina smycken över hela badrummet. Min foton i lådorna.. Och det ä rju så klart och det är ju inte fel, det är ju ine så att det ska bort, men vart ska Ömer grejer komma?? :P I-landsproblem numer ett.. Dock så tror jag det löser sig efter ett tag.

Ush vad mycket jag saknar Ömer idag. även om det är mindre än två veckor kvar tills han kommer så är de trååk... När han kommer har vi ju inte setts på tre månader?! Det är super lång tid. Men somsagt snart kommer han. Weiii...

Massa saker att fixa innan också, vänner att träffa. Allra första blir det STOCKOHOLM i helgen med SCUF tjejorna. Mimmi och jag börjar med lunch på fredag. sedan vi tre åker tuff tuff tåget. Och helgen bjuder på Mat för livet mässan i Kista och middag. Sedan blir det cafebesök och möte ute i Solna. Heeel mys.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar