måndag 29 november 2010

God morgon!!

Sitter här och väntar på att Ömer ska vakna. Jag va så trött igår att jag gick och la mig tidigt, men Ömer va uppe sent... Han kollade film tror jag (iaf när jag gick och la mig) Så nu är det jag som är uppa halv tio och han som sover... Skulle kanske jobbat idag men blev inget med det... Får hoppas på imon.. Annars vet jag ju att jag börjar jobba på Onsdag på de andra jobbet. Kul att ha två jobb?? :P Vi får se... Hoppas att de två jobben räcker så att man inte behöver ett tredje för att klara sig... Eller de e klart när Ömer hittar ett jobb och börjar jobba blir det ju tre jobb i inkomst. Men inte tre jobb för mig för att få ihop hel tid, -Tack.

I helgen träffade ju Ömer min pappa, det gick bra. =) Så klart. Han träffa även min pappas fru och min bror. Vi va drä i fredags kväll, käkade hel kyckling som inte va kokt, utan steckt i ugnen... Kalas gott!!.. Sedan knalla vi till video butiken och handla smågodis =) Sedan blev de att slänga sig i soffan och vi kollade på The Rock, en grymt bra film!!!!

Sedan fikade vi men Anne, min mammas kompis. På mormors café på Entré i Malmö. De va mys det med!! (Ömer träffade ju Anne och Dan i Alanya när de va där i sommras.)

Lördagskvällen blev de till att åka till Fuat och Christel. Det blev middag, tv-spel, bingo, promenad, film och en massa snack. Kalas mys va det. Tänk ändå att 30 mil är så nära men ändå så långt bort... Hmm...

Söndagen bjöd på sitesing i Malmö, visa gammla ställen där jag bott, gått i skolan och så klart lite Turning Tourser och annats sevärt... :P Sedan drog vi till Nova i Lund och träffa Fuat och Christel igen innan vi åkte hem till Göteborg igen.

Över de hela var det en väldigt mysig helg vi hade i Malmö.


-Okey denna bild e från GBG men ändå. =)


-En bild från Malmö. Här ser ni Ömers nya Vinterjacka... Dvs inte hans skinnjacka som är way to cold now!! haha

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar