lördag 6 november 2010

Fika dag.

Idag har jag, mamma och lilla Fanny vart på stan på Condeco och fikat med Ulf och Sussan, goda vänner till min mamma som hon har kännt sedan innan jag föddes. De passade mig när jag var liten. 
De har en lägenhet i Alanya, så i början av sommaren (till i juli) var de nere i Alanya. Blev besök hos dem och glass med jordgubbar. Besökte restaurangen som ligger nära deras lägenhet. De gav mig massa pocket böcker eftersom mina tog slut andra veckan (dålig planering?)
Anyway det va kul att träffa dem, jag gillar dem skarpt. Alltid lika mysigt att träffa dem. Framför allt så var det trevligt att veta att det fanns folk, praktiskt taget familj där nere i sommras. Det va lugnande i tankarna. OM olyckan skulle vart där liksom. Lyckligt vis så hände inget.
De spår en framtid för mig i Turkiet och tror att det är dit mitt flyttlass kommer gå, vi får la se. Nu blir det Sverige först liksom. Men om det skulle bli Turkiet i framtiden så finns ju somsagt delar av familjen där då och då. =)

Over and Out

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar