lördag 20 november 2010

God kväll...!

Sitter här hemma i min ensamhet, kollar runt i mitt vardagsrum och fuderar på om jag kanske kan möblera om har fått en idé, ska se om det går imorgon.. =) Mamma kommer ju så hon kan ju hjälpa mig.
-Hoppas jag. Ska även städa imon då, kolla igenom alla mina papper och rensa där osv. Kalas. Lägga in alla kläderna som är tvättade, kanske tvätta lite nya kläder. Ska även börja dagen med en promenad i vad jag hoppas är antingen ett snölandskp eller ett snöfrittlandskap, inget mellanting typ islandskap. Alldeles för jobbigt!!

Såg ju somsagt The Socialnetwork, facebook filmen idag på bio med M-T. Den var kalas bra och jag tycker verkligen att ni ska se den!! Annars missar ni något!. Dock så är den lång och den känns lång. Den är ju trotts allt 2 timmar!!
Käkade även sushi med M-T på Chopstick (där vi har klipp kort.. haha). Sedan blev de resterna av Thaimaten från i Torsdag till middag. Skulle nog kokat nytt ris men orkade inte.. :P Colan tog slut med =/ Skulle köpt ny men orkade inet det heller :P Illa.  Haha.. Får köpa det imorgonbitti/förmiddag, beroeende på när jag tar mig upp ur sängen.

På tidag ska jag klippa mig hos världens bästa Emil (familjens frisör och Vänn), som även var med i Turkiet i Maj förra året när jag träffade Ömer.


Jag, Emil och Jossan(min syster) - Alanya - Maj 2009

En tid då jag var både lockig (permanentad) och blond.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar