onsdag 17 november 2010

Hemma...

Efter en l�ng dags arbete kom jag hem klockan halv fem idag, ganska lagom tid d� det fortfarande var relativt ljust n�r jag gick hem, skymning... Gillar inet b�cksvart som det �r p� morgonen n�r jag g�r... Jobbandet gick b�ttre �n vad jag trodde jag va grym trotts att de var f�rsta g�ngen jag ver ensam och f�rsta g�ngen p� denna f�rskolan... Tv� sv�ra saker i ett liksom. Men barnsk�tarna var grymmt hj�lpa samma och barnen sjukt s�ta. Varf�r �r det alltid s� att man vill ha en bebis n�r man ser andras s�ta bebisar??�(fast egentligen vill man inet alls ha en bebis?? :P)�
Men nu blir det nog inte mer jobbande f�rrens efter Malm� helgen. �mer kommer ju p� m�ndag och innan dessa fanns de inte mer jobb (de suger att vara vikarie??.. ) Sedan s� s�g de m�rkt ut n�sta vecka, och dessuto mskulle jag vilja vara ledig en vecka n�r �mer kommit liksom. Skulle ju vara trevligt. Och n�sta fredag s� �ker vi ju till Malm�, f�r att tr�ffa min pappa med familj, �mers b�sta kompis, V�nner till familjen och min mormor och morfar s� klart som agerar v�rdar f�r helgen, mamma blir medresen�r och chaff�r (eftersom ingen annan kan k�ra??.. Som alltid) Jossan tror jag ska jobba allts� blir hon tyv�rr hemma... Vi f�r se, sjuk nice om hon f�lrjer med iaf. Ser fram emot det sjukt mycket ivartfall.

Innan dess s� �r det ju en torsdag, fredag, l�rdag och s�ndag...�
Fredagen bjuder p� Bella =), vad vi ska hitta p� �r fortfarande oklart..�Men med�Bella har man alltid�en underbar tid. Massa snack brukar de�bli. (tyv�rr s� missar jag ju�Bellas f�delsedag DUMMA DUMMA mig (!!) n�sta helg.)�L�rdagen blir det v�rldens b�sta M-T som unnderh�ller och underh�lls. Kanske en bio eller s�? Sushi p� Chopsticks p� Anvenyn typ �r ju ett m�ste f�r oss tv�. Sushi industrin i G�tebrog skulle g� under utan oss tv�. Faktiskt s� skulle hela G�teborg g� under utan oss tv�. Vi �r liksom ett, (vi tar fram de v�rsta och elakaste i varandra, det �r d�rf�r vi e s� perfekta tillsammans.) De b�sta �r att Kyrkan (dvs GUD) f�rde oss samman!! Hur coolt �r inte det?! Awsome!
Allts� �r det bara torsdag coh s�ndag som jag beh�ver komma p� vad som ska h�nda, men jag har ju lite att g�ra h�r hemma egentligen bara det att de e s� tr�k?? :P Men m�ste l�gga in min rena tv�tt och diska min skitiga disk osv... :P Vi f�r se n�r de h�nder, antagligen p� s�ndag kv�ll.. ILLA!

Dessa sista dagar segar sig fram n�got s� otroligt... De k�nns som om de �r l�ngre tid nu �n vad som har g�tt.. man g�r bara i standby liksom, f�rrut jobbad ejag f�r att f�r hit han, nu bara v�ntar jag. Jag hatar att v�nta!! (och att dela!!)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar