onsdag 20 oktober 2010

Visumet...

Lite uppdatering i hur det går med visumansökan för Ömer, han har ju varit på sin intervju för en månad sedan och det gick bra, tror vi. Haha... Idag fick jag mina frågor, de ska vara inne senast om en månad, men jag planerar att ha dem inna i nästa vecka. Desstu snabbare jag jobbar dessto sanbbar kommer han, hoppas jag. =)

Saknar Ömer massor nu, det känns ensamt... Tyvärr.

Planerar massor som vi ska göra när han kommer. Hoppas bara jag hittar ett jobb tills dess, annars blir de lite knapert i kassan. Men de ska nog ordna sig. =) Är opptemistisk för det är ju jag.

Första bilden som togs på mig och Ömer förrutom några suddiga på Robin Hood. Scarf i maj i 25gradig värme är inte alls märkligt!

Februari 2010... I Antalya

Sommaren 2010..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar