fredag 22 oktober 2010

Update;

Nu är alla frågor ifyllda, foton namnade och beskrivna, passtämplar kopierade ID handling likaså. Nu återstår bara att knalla ner till Skatteverket imorgon och får ett såkallat familjebevis... Så de vet att mamma är min mamma typ antar jag eller??:. Bevis på att jag inet är gift eller så kanske..? Jag vet inte.
Jag känner hur dagen med beslutet närmar sig, samtidgt som det känns befriande känns det tungt, då de negativa tankarna inte kan hålla sig borta.. Jag menar TÄNK OM han skulle få nej, vad händer då? Vad ska vi göra då, de finnings B plan just nu.. Inte en som är bra iaf. Det MÅSTE bli ja. Snälla liksom.

Ömer jobbar på nere i Kandil, han har fått jobb i en typ järnaffär just nu och jobbar hela dagarna.. Det är ju bra. =) Saknaden växer för varje dag och jag får svårare att somna för varje kväll som går känns det som, som om bäst agosedjuret var hemma när man sov över hos mormor när man var lite ni vet?... Man somnar tillslut men det är inte samma sömn som vanligt.

Jag vill att framtiden ska komma nu, eller jag vill iallafall se in i den! Veta vad som komma skall! Om det är possetiv i mitt liv då, annars vill jag vet så jag kan ändra. Jag vill ha LYCKA... Jag vill finna den.

Kleopatra stranden i Alanya i Februari... =) -KÄRLEK

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar