lördag 30 oktober 2010

Lördags morgonen.

Börjar denna lördags morgon med att gå upp, tidigt, riktigt tidigt ÅTTA! Hallå liksom?! Men jag är så förkyld just nu att jag inet kunnde sova längre. 
Kollade på TV och när mamma (sov över hemma hos mammsen och syrran) gick upp så va de fritt fram att börja spela musik. Så nu spelar det Yusuf Güney i mina högtalare på datan. Underbar morgon musik. Så länge inte Facebook låten kommer... Har tröttnat på den... När jag fick albumet i fabruaria så lyssnade jag bara på den låten och har gjort hela sommaren, det är föst nu den sista månaden jag upptäkt resten av spåren... Bra där liksom. Allra bästa låten är Aska Inat (som han gör tillsammans med  Rafet El Roman och Eren Atasoy) Alla som varit i Turkeiet under sommarn måste ju sett musik videon till den?? Jag vet inte vad man ska tycka om den, smörig kanske?? :P Haha...

För er som inte sett den, och er andra med, här kommer morgon musik...

God morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar