fredag 14 maj 2010

14 Maj... Fredag...

Metrobloggen låg nere igår... lite tråk...

Men idag så kör vi liksom... =) Idag blir det fredagsbazeren, lite frukt och grönt ska inhandlas och kanske ett och annat armband om jag hittar något. Weii... Har fått ett fett gillande får alla söta små srmband som jag hittar här.. LOVELY liksom. Billiga är de med... Gillas runt 4-5lire (dvs 20-25kr)...
Annars tror jag inet det blir så mycket roligheter idag... Kanske tar en promenad eller så... Imorgon kommer ju mammsen tillbaka... Får se om vi hinner leka då eller om vi måste vänta till söndag när jossan kommer. Det ska bli så super mysigt när hon kommer... Can´t wait liksom. 

Går dagen var inget speciellt jag var mest nere hos Ömer och gjorde inget alls typ. Och gjorde lite (mycket sallad) till lunch kalas gott... Har blivit sallads narkoman. Jobbigt läge liksom, men nyttigt. Jag gillart fett mycket... Weiiii.

Imorgon är det den 15... Den 15:e maj... 1år.

Allt för denna gången då... =)

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar