tisdag 11 maj 2010

11 maj... -Alanya

Efter att ha varit här i lite mer än en vecka nu börjar jag komma tillbaka till verkligheten... Jag trivs i mitt lilla hem, trotts bristen på fina möbler och dushdrapperi... De enda jag saknar är att kunna laga mat... de blir lite dyrt i längden att inet kunn alaga mat... men eftersom den förrahyresgästen tydligen behövde en gasslang (som leder gasen från gastuben till spisen) så har vi ingen... Och eftersom detta är Turkist så tar allt sin lilla tid liksom (yavas yavas) så vi hoppas på denna vecka... annars nästa kanske... tillsdess blir det till att gå ut och käka.. De e najs de med... om än lite dyrt i längden...

Men eftersom min kära mor är här nu och bor på hotell så har jag oxå fått ett fins allinclusive armand så jag kan gå och äta lite lunch som ibland middag där... Eftersom Ömer ändå äter på jobbet, där även jag kan äta om jag vill då... Men eftersom jag vill umgås med min kära mor ibland så blir det mycket hotellmat...

På söndag kommer Jossan, hel mys jue... två hela veckor mer eller mindre bara hon och jag (och mamma lite då).. Lovely.
Även Jossan kommer bo på hotellet så då kanske de blir mer hotellmat... Men somsagt hon är välkommen att sova hos mig (oss) med eftersom vi ändå har en extra säng...

Allt för denna gång...

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar