fredag 16 september 2011

Jobb, jackor och mer jobb.

Medans arbets veckan för de flest aär slut nu så har havla min vecka gått... Jag jobbar heeela helgen 9.30-20.30 båda dagarna plus 15.30-20.30 på måndag sedan är jag ledig EN dag. MEn jag klagar inet för efter tisdag är de bara tre dagar kvar att jobba sedan är jag ledig i tre dagar och sedan börjar min semester. Är de inet underbart?! Får tänka på cashen jag drar in nu, de behövs när man kommer hem och är pank. -Så e d.

Idag var jag och Jossan hemma hos mamma och åt middag. Mysigt med hela familjen samlad. <3

Pappa fyller 50år på söndag, dessvärre så jobbar jag ju så de blir ingen resa ner till skåneland denna helg.. Tyvärr. Ömer jobbar också så det är inte bara jag som förstör!!

Ska köpa ny jacka, lutar åt en Didriksson parkas igen, eftersom min gamla höll så bra... Har ju haft den i tre år och skulle kunna ha den i ett år till om de inte vore för att jag fläckat ner den men fläckar som inet går bort. Frågan är bara vilken model jag ska ha. Hittden två fina idag. Eller så tar jag samma som innan men svart? Vill egentligen ha en vit jacka, hitta en jätte fin från RCMA men den gick inet å knäppa över brösten på mig. -Kattastrof. Men mina viktigaste röster, -mamma å Ömer är negativa till färgen vit så den blir väl dissad. Hittade n ganska fräck ceris färg och en mörkturkos. Men frågan är hur kul är de efter halva vinter å hur kul är de nästa år? Bättre att ta en svart, brun eller mörkblå då. (hade ju röd innan så känner att den färgen är borta.
Om någon har något tips på en snygg vinterjacka som kan hålla mig varm i vinter så kan ni ju tipsa. =) Den ska vara "lång" dvs gå ner över röven. Och inte kosta hela min lön. = )

Nu ska jag nog sova, massa jobb imon som sagt. Behöver vila.

Sov gott.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar