fredag 4 mars 2011

TAGGA

Idag är det pesonalfest. Ska bli sjukt kul. Hoppas jagh haha... de blir bowling och middag, förkrök och utgång.. (utgången kansk ejag hoppas då jag öpnnar imorgon!! =) Den som lever får se? Ömer kanske joinar efter middagen då vi bestämt att våra bättre hälfter får joina på kvällen om de vill.
Just nu sitter jag hemma i soffan och funderar vad jag ska ha på mig ikväll?? Ush vad jobbigt de e!.
Ömer var inte till någon hjälp, då allt va "fint"? Louise röstade på min samhetsklänning som e lila. Jag vill nog ha min rosa tröja med kedjor och puffarmar. Men vad ska man ha till? Leggins eller jeans eller kanske jeansleggins? Eller strumpbyxor och en kjol? Och skor? Jag ni ser ju mitt dilemma?.. Jobbigt värre.

Lunch ska de bli snart MEN problmet är att mitt mjöl är slut så jag måste egå och köpa nytt om de ska bli pannkakor? Vilket jag SJÄLV klart vill ha? Men de har inte glutenfrittmjöl på netto så jag måste gå all the way til coop. Jobbigt? Kanske? Eller så gör jag lite pannkakor ha rnog ca 1dl mjöl kvar... det räcker till en halv satts smet?.

Livets djupa funderingar? Haha...

Ömer ringde ambassaden igår och de sa tydligen att passet allt som allt går på 1100kr. Vi drar somsagt på torsdag.Klockan 5.56 går tåget. Kul.

Ska fika med mamma sedan kavrt över tre ska jag möta henne. =) Blir najs.

Nu måste jag dra å dusha.

Over and Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar