måndag 7 mars 2011

Jobb och biljetter.

Idag har jag jobbat hela dagen. 8-15. Tess vart sjuk så jag å Alex körde duo ist. De gick bra de med. Sedan kom Jenni och vi planerade fest =) På onsdag. Ska bara få de andra att tagga till lite. TAGGA TAGGA TAGG liksom!! Ingen har cash och ingen har egentligen tid en onsdag, men de e la de som gör de kul? Annars måste vi vänta TRE veckor. way to long time. Vi kan ha fest om tre veckor också?. Vi hade ju personla fest/kick off i fredgas. Sjuk kul och trevligt.
Kvällen började med bowling och middag sedan droga vi in te stan och mötte upp lit folk bla Ömer och drog hem till Johanna aka Djonny på mitt jobb och krökade, spelade spel och lärde ömer "jag har aldrig" sedan kom hennes grannar på besök fett trevligt vart det. Drog hem 23.20 för att jag skulle öppna kalaset (dvs restaurangen) dagen efter klockan 8.oo. Men de blev ngra cider lite vin och jävligt många skratt. Väldigt uppskattat.
Vi hade ju fest två veckor innan med med då va de i mindre skala... Ska bli kul med en ny fest snart igen. Fett nice.
Ömer gillade folket på mitt jobb. Bra där.
I vart fall så vill jag å Jenni kalasa på onsdag kväll igen för att hon vart ju sjuk i fredgas. Änsålänge är de bara Djonny som joinat så vi får se hur de blir..? =)

Drar ju till Stockholm på torsdag över dagen. Fett nice. Vi ska fixa nytt pass till Ömer.

När jag kom hem från jobbet idag väntade jag på Ömer i en timme. Sedan kom han hem och lagade mat åt mig =) As nice potatis, äggplana och succini. Mumms.
Snackade lite med Yusuf på fejjan och han är snart klar med förberdningen för Universitetet fett nice. Saknar honom lite haha.. Konstigt när man träffar en människa varje dag i två månader att man saknade den lite efter? Kanske inte.

Jossan och jag bokad eoch köpte biljetter ner till Malmö på fredag och hem igen på lördag kväll. Farmor fyller ju 80 bast så ska ner å krubbar på restaurang och fira henne. Hela tjocka släkten kommer. Ömer valde att stanna hemma. Han ville inet förlja med, å då behöver han inte. Tvinga ringen. Skulle kanske också tycka att de känndes tråkigt att gå på fest med hela hans släkt när ingen förstår mig typ (okej min släkt pratar engelska) men anyway. Fast han säger inte att de är därför han säger att han inte vill bara. Okey.
Ska träffa Kusin Lotta ngn dag snart. =) Hoppas vi.

Mamma, Jag och Jossan.
Nu ska jag gå å läsa min bok. Skönt att krypa ner i sängen i min pyjamas och läsa en timme eller två. Är fett trött. Har nog inte sovit ikapp mina förlorade timmar i helgen och denna veckan blir ju inte bättre... Nästa gång jag är ledig blir de till att sova ut. Men nästa helg blir nog också en trip till skåne land då hela min familj (mamma, Jossan och Ömer) ska ner till Malmö då. Mamma har lovat mig en biljett till The Ark. Det ät ju deras avslutnings turne nu.. (de kör en mini turne i sommar med men denna är den stora för "troga" fans och dit ser jag mig själv...? Har ju älskat dem så länge jag kan minnas. =) Awsome.

Anyway.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar