fredag 25 mars 2011

Ett litet inlägg...

Jag kännde att ni förtjänar ett litet inlägg om inte annat så för att se att ajg lever iaf (om man inet skulel se de på fejjan dårå...)

Ömer var och skrev på alla anställningsbevis och fick kläder osv och börjar jobba på tisdag. Han e glad och jag är glad.
Dock så är jag fortfarande bitter... (kan vi kalla det) Livet var som en våg men som alla vågor gör så slår de ner igen... Men det är bara och vänta och rida på nästa våg, frågan är ner den kommer bara...?

Igår och idag har jag städat här hemma och tvättat. Kvar är nu bara att vika tvätten och att damma, men de får Ömer göra. Eller om vi gröa det tillsammans ikväll.
Ska på YH mässa idag på bibblan tillsammans med mammsen. Kanske börjar plugga till hösten? Vem vet?.

Ska göra kycklingklubbor i ugnen ikväll hade jag tänkt till Ömer lycka. Vi får se hur de blir.
Nu när lönen kom skulle jag velat köpt något fint till mig men vi frå se hur det blir. Blir väl antingen en shopping rundai mini format eller ett besöka hos frisören och trimma kallufsen. Skulle behövas.

Helgen som gick var vi i Malmö och jag och Ömer träffade pappsen. Käkade lunch och gick på shopping tur. Nice. Fick et par jenas, en tröja och två par skor. =) Ömer fick också ett par jeans. Sedan drig Ömer till Kph med en kompis och jag och mormor gick på bio med morfars konotkort. Nice. =)
Det var en väldigt trevlig helg måste jag medge.

Veckan har bjudit på jobb annars. Och utgång i onsdags så där lite spåntant, rycktas om en i kväll men vi får la se hur de blri med Sofias deltagande... Jag öppnar ju trotts allt imorgon OCH ska laga middag till min man ikväll.. (som för det mesta.)

Det var allt för nu.

Over and Out

3 kommentarer:

  1. Grattis till han :)
    Gud va skönt det är att det ordnar sig för våra turkar. Vart är det han har fått jobb för. Ja fast det kanske är bra att dom inte jobbar så mycket eftersom dom går i skolan samtidigt. För Ömer går väl på Sfi samtidigt?
    Har du jobb?

    SvaraRadera
  2. Usch, lite jobbigt kan jag tänka mig att det känns! Att inte åka till Alanya alls! :( Men å andra sidan kan du njuta tillsammans med Ömer av den svenska sommaren :)

    SvaraRadera
  3. Ömer jobbar på donken. Jepp Ömer går på SFI:n (han är nästan klar med C nu...)
    Jag jobbar, eller ja vi får se hur länge till eftersom de hålle rpå och sparkar folk lite till höger och vänster på mitt jobb nu, så vi får hoppas jag får stanna...
    Ja den svenska sommaren, när kommer den?? X) Haha Nä men nu verkar det som om jag kanske åker ner och hälsar på mamma i en vecka (och Ömer stannar hemma och jobbar) Mamma är ju där nere mer elle rmindre hela sommarn.

    SvaraRadera