tisdag 5 april 2011

Rastlös.

Jag är sjukt rast lös just nu. Det är 10:e dagen på 12 dagar som jag är hemma (6 dagen som jag är hemma och är sjuk) och det suger!!.. Igår kunnde jag i vart fall kolla utpå de fina vädret men idag regnar de ju bra USH!!!:. Imon jobbar jag igen Weii... Hel dag dvs 9-20.30... De blir nog bra. Lite nervös på hur jag ska orka det efter att jag vart sjuk är likom lite trött fortfarande eller vad man ska säga. Men de blir nog perfekt ändå.
Jag vill klippa mig och bli blond igen, men har inga cash till de, får kanske bli näst amånad.. Ömer få ju lön då... Om vi har tur går lönen till Sofias hår (han jobba ju bara tre dagar i Mars...). Den som lever får se.
Jag är sjukt nervös över förlängningen av UT:t asså jag vet att de tar tid men jag vill inet att det ska göra det jag vill ha ett ja NU. Men de possetvia är iaf att Ömer får stanna tills de sagt ja eller nej oavsett om de tar längre tid än han redan har UT. det känns bra i vart fall. :-)

Funderar på å ta en liten tur in till stan idag iaf å lämna tillbaka byxorna jag köpte förra veckan, de va as snygga överallt utom på låren... Jag hatar mina lår... De är liksom en byxstorlek större än min rumpa, midja och resten av benen.
Kan man träna bara låren?

Nu ska jag väcka Ömer, han ska till skolan. Och sedan ska han jobba. Kul för han liksom. =)

Over and Out

1 kommentar:

  1. Jahaa :D jaa jag älskar gunaydin!:D deras soppor och allting är sååå gott!!!:D
    Aldrig varit inne på din blogg förut! Alltid kul att hitta nya!:) hur länge har du och din kille hållt ihop?:) ska du ner i sommar också?:)

    SvaraRadera